Telia

Bip bip bip bip... Icke fungerande telefon.

30 minuter väntetid och:
-Bla bla bla.. välkommen till Telia vad kan jag hjälpa till med?
(Hannas förklaring)
-Nej, vi vet inte varför din telefon inte fungera, men vi ska undersöka saken
och försöka återgärda det under dagen.

Är felet åtgärdat? Så fasiken heller..

Inte konstigt att man blir stressad och lättirriterad när man för en gångs skull
verkligen behöver sin förbannade telefon. Men icke, telia som alltid är sååå
tillmötesgående kan varken leverera bredband i tid eller se till att telefonabonnemanget
fungerar som det ska. Så jag rekommenderar nu alla "Ge helvete i att anlita Telia".

Så är det Amy Diamond på radion med bara för att irritera ytterligare. Men nu börjar
åtminstonde dagen gå mot sitt slut. Har fått ytterligare en tredjedel av ansökan klar
och kan känna mig hyfsat lugn.

Längtar just nu mest bara efter att få krypa in i en värmande famn, någon som håller
om mig och lovar att allt ordnar sig. Är så nervös och orolig inför allting att sömnlösheten
kommit tillbaka. Är väl inte direkt känd för att vara den mest stresståliga i familjen.
Skulle kunna klaga ihjäl mig idag, men det är inte riktigt tanken. Bara upplysa om
att det är en väldans dålig dag.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback