Manliga varelser

De där manliga varelserna får mig frustrerad. Även om man inte är intresserad av personen i fråga så är det grymt irriterande att bli dissad. Gaah =)


Satt och filosoferade lite för mig själv inatt. Tyckte förra veckan att den situationen tog priset. Var riktigt kinkig över att allting jag gör feltolkas. Sänder ut jävligt fel signaler, som får grabbarna att tro att jag är betydligt mer intresserad än jag är och då känner de tydligen att de måste förklara läget lite. Kan man inte bara få slå lite på dem??? Det jag kom fram till förut var iaf att jag har förmåga att hamna i betydligt mer irriterande situationer än den där.

Bara velat mysa lite... Nej troligtvis ska man hålla sig till att hångla på krogen och låta bli att träffa killar i vardagslivet. Är nog så man håller saker lagom komplicerade. Så inga fler dejter hehe..


Morr.. nu byttes helt plötsligt all min frustration ut i ren ilska och jag är riktigt förbannad på allt och alla, och jag kan inte ens skylla på pms.. fan!!!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback