Nyförälskad.. och den är min min MIN

Guttans kräm *ler glatt*
Nu har jag MIN alldeles egna bil, och jag Älskar den. Materiell lycka weah.. Hur skön som helst att köra, och blir varm fort. Vilket är en lättnad för mig. Min underbara far har ägnat hela dagen åt att putsa och gno på den, och den blev såååå fin. Första rundan gick in till Kalmar för att dansa och han gick riktigt bra. Lyckades dock bara få volymen på stereon att fastna alldeles för högt. Knappen ville inte som jag. Men gutt med lite hög musik ibland.

Dansar ju magdans nu igen. Lägger nu ner lite mer energi på det med. Börjar gå allt bättre. Idag kom jag fram till att jag är den enda i hela gruppen som vår lärare inte varit framme och hjälpt. Så antingen finns det inte ens något hopp för mig eller också börjar jag faktiskt få lite känsla för det. Är hur roligt som helst och jag är glad att jag äntligen hittat någon grej som passar mig. Fast yogan var iofs rolig den med, fast där var det ju mest pinsamt att gå eftersom alla de 50-åriga tanterna var betydligt vigare än mig.

Nå.. onsdag börjar jag plugga igen. Hälsa, etik och bemötande på Kalmar högskola. Litet ryck jag fick. Kan man ju får gå på kåren med, utan att Elias behöver skriva mig på gästlistan. Slipper man känna sig lite påhängsen. Så Jessica, tills du flyttar blir det du och jag ;)


Nu ska jag skicka över helgens fyllebilder till Maria hehe.. och glädja henne lite.

Kramar, hångel och sånt


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback