Så bra så..

Sicken bra dag.. Är på så bra humör. Snacka om humörssvängningar haha..
Imorgon får jag min lilla voffsing hit igen. Har saknat henne så rasans mycket.
Man fäster sig ju vid dem snabbt som sjutton, och hon är så söt.



Arbetet är inskickat och jag blev riktigt nöjd. Var skitbra, för det kommer
jag ha jättestor nytta av i dokumenten som ska skickas in till riksförbundet
för skolan. Simon var här igår kväll och höll mig lite sällskap medans jag skrev.
Så tittade vi på Inte utan min dotter. Det är så hemsk, jag satt med tårar i
ögonen genom hela filmen.

Blir inget lugn kommande helg heller. Ska först ner till Karlshamn och
hälsa på Tobias. Spana in hans nya lägenhet och ha det lite trevligt.
Sen åker jag till Karlskrona på lördagen och är väl tänkt att härja
med Maria och så återstår det att se om de andra tjejerna hänger på
med. Sen måste jag ju dessutom vara lite duktig och besöka Ida. Sicken
syster man är som hälsat på henne typ två gånger på 1,5 år. Lite
skamligt..

Nu ska jag krypa ner i soffan och börja läsa Harry Potter. Har haft den
liggande hur länge som helst, men aldrig kommit igång. Vill ju hinna
läsa den innan filmen kommer framåt våren.

Sen ikväll ska jag in till Kalmar och dansa. Idag ska vi gå igenom koregrafin.
Tror den kan bli ganska schysst,  blev lättad när det steget som jag har absolut
svårast för inte var med. Men kommer behöva öva mycket. Har varit lite
för lat vad det gäller sånt senaste veckan. Har tänkt att till och med mina
föräldrar ska få se det här uppträdandet, så vill ju se till att kunna min grej.

Puss & snusk & sånt =)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback