2006 är över

Och jag kan tycka det är både underbart och hemskt. Finns många saker jag skulle vilja ändra på, andra som jag kommer minnas hela livet. Mycket gråt och sorg, men lika mycket skratt och glädje.
Så detta har hänt under året:

- Flyttade upp till Stockholm och bodde där tillsammans med en Linn, som jag saknar supermycket.
- Läste till hudterapeut i den där sk huvudstaden.
- Träffade många, många underbara människor som jag nu tycker bor alldeles för långt bort.
- Fyllde 20 och hade stort kalas hemma i Agebo med alla släktingar, bekantar och vänner.
- Var på melodifestivalen, finalen i globen tillsammans med Jessica, Karolina och Malin. Vi hade fantastiskt roligt och det var lätt en av de bästa konserterna jag varit på nånsin.
- Firade den bästa valborgsmässoafton hittills tillsammans med vännerna i Stockholm. Har många roliga bilder sen denna kväll hehe..
- Tillbringade en underbart härlig sommar tillsammans med min dåvarande pojkvän. Blev många dagar vid stranden, ut på havet, fiske och konserter. Drog även iväg och hade en liten romantisk campingweekend på Öland.
- Sommarjobbade på spaet i Agebo
- Tyvärr tog förhållandet med Andreas slut där någon gång i slutet av sommaren, då vi varit tillsammans alldeles jättelänge.
- Ungefär samtidigt som vi bröt upp blev jag sjuk och inlagd på sjukhus i över en månad. Hade under året dragit på mig ett gäng lunginflammationer som nu hade bidragit till att mitt tillstånd inte var det bästa. Men med duktiga läkare och underbar familj och vänner tog jag mig igenom det.
- Så slutade jag också uppe i Stockholm och saknar vännerna där jättemycket.
- Flyttade tillbaka till Nybro och lyckades skaffa en supermysig lägenhet alldeles centralt och bra.
- Det jobbigaste under hela året kom dock när min farfar gick bort och allting kring begravningen
- Så hösten efter att jag flyttade tillbaka har varit ganska lugn och behaglig.
- Träffat gamla och nya vänner. Hittat på många roliga saker, gått kurser och börjat träna igen.
- Började göra upp planer tillsammans med min mor och i april 2007 kör vi i sta en hudterapeututbildning här i Nybro. Shit ibland överraskar man till och med sig själv.
 
Nu ser jag fram emot ett år med allt det kommer innehålla =)
Over and out

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback