Ajsing bajsing lilla KATT

Igår läste jag äntligen ut den där Harry Potter boken, tog mig sju svåra år.
1001 förbannat långa sidor.. Slog väl igen den runt två inatt. Många timmars
sömn jag får.. =)

Bråkade med typ Ni-vet vem igår, för ovanlighetens skull. Missuppfattnigar och
grejer som vanligt, och alltid jag som ska be om ursäkt. Nu är jag dock så övertygad
om min oskuld i grälet eller nja.. men ändå.. kommer inte höra av mig alls den
här gången. När han vill träffa mig eller prata med mig gör han väl det. Orka
inte med att söka upp någon som bara beter sig jobbigt mot mig.

Igår var Maria här en sväng, vi solade oss, åt glass och hängde på Cykelmekano.
Nya haket i Nybban vett ni..

Och IKVÄLL.. weah *längtat hela veckan* ska det partajas..

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback