Äkta kärlek var det ;)

Upplevde ÄKTA kärlek igår. Ett par Vackra Små Svarta Lackskor ;)
De var alldeles för dyra, och jag behövde dem verkligen inte.
Men kärlek är kärlek och sådant styr man inte över som alla vet.

Nå har konstaterat att tydligen är en bakterie som heter Lp299v väldigt bra för magen. Så nu vet du det =)

Hade migränanfall i helgen igen, fy fasiken vad hemskt det är. Låg med en fruktansvärd huvudvärk och spydde i över 20 timmar innan det började lugna sig. Kände mig inte som mig själv på flera dagar. Så kom en massa arbete efter med, men jag börjar bli effektiv på att ta igen sånt. Dock det där med att inte stressa har jag mycket kvar att lära inom.

Igår var jag inne på föreläsning om värdegrunder och livsmål. Vi skulle haft seminarium med, men endast en person som gjort uppgiften, så det blev lite framskjutet. Nästa fredag ska examensarbetet vara inlämnat med, så har lite att skriva minsann. Efter att jag slutat träffade jag Kattis och vi sprang på stan lite, därav skorna. Jag skyller allt på henne *ler* Hittade en söt liten vit sommarklänning med. Som sagt skor och klänningar är min stora svaghet *suckar* Så framåt eftermiddagen hämtade vi upp Majsan med, åkte ut till Ikea och fikade. Köpte några doftljus, jordgubb. En ny vän som gav mig den idén..

Så när jag kom hem tände jag en massa ljus i mitt sovrum och myste ner mig i sängen.
Sen kom Simon och förstörde mitt mys.. Nej då var bara trevligt. Vi hade lite picknick i min säng. Så hade kexsmulor överallt sen när jag väl skulle sova. Sen tvingade jag honom att titta på "Så ska det låta" med. För hur roligt är det att sitta och titta på "familjeunderhållning" ensam haha..

Och nu.. ja dagen ska sysselsättas med tvätt, pluggande och träning. Fredrik och jag har ju helt plötsligt blivit bundisar och fått noja på att träna. Mycket bra dock, för pallra jag mig inte dit får jag ju hela släkten som sitter och skrattar åt mig.

Sen ikväll kommer Ida and we shall spend some qualitytime together.
Imorgon ska vi dessutom besöka skoaffärer *ler finurligt*

Handtag, framtag, klapp och kyss + en härlig långtradare (jag valde ALLTID långtradare)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback