In the middle of the night

Sån där sömnlös natt igen, klockan är tjugo i tre på morgonen. Har inte lyckats somna än. Fjärde natten i rad som jag inte kan somna. Blir nog piller som gäller snart. Är väl mycket i huvudet, ingenting att må dåligt över eller så, men jag är väl en typiskt känslosam människa. En ganska hemsk sådan med har jag kommit fram till. Med det menar jag hur jag börjat behandla en del människor i min närhet. Totalt respektlöst och förnedrande. I vissa specifika fall som det jag framför allt tänker på nu så är anledningen i stort sett enbart för egen vinnings skull. Jag mår bra, och då har jag ignorerat tanken på att det kan få en annan människa att må sämre. Det värsta är att jag varit medveten om allt som hänt, vad jag gjort, vad jag sagt osv. Ändå bara fortsatt att vara...

Flera gånger har killar betett sig exakt likadant mot mig nu som jag har betett mig. Jag grät mig till sömns, och tyckte de var den värsta sortens människor som kunde göra så mot någon annan. Så helt plötsligt finner man sig själv stående i exakt samma situation. Vad har jag för rätt att dömma? Absolut ingen! Vet hur jag ska ta mig ur situationerna, men har liksom ingen lust. Tycker om uppmärksamheten och att någon bryr sig om mig mer än på ett vänskapligt vis. Gaah.. så jäkla egoistiskt! Det irriterande är att sedan se personen i fråga med någon annan får mig svartsjuk, även om jag inte vill ha personen. Som någon slags äganderätt. Detta är helt sjukt beteende.

Så nu ska jag pausa från verkligeheten ett par dagar..


Pausa var det ja.. Får la se hur det blir med det haha.. Ikväll åkte jag och Johan hem till Jonas, vi tittade lite på film och snackade skit. Hanna var där med och så kom Simon. Trevligt, filmkvällar har jag saknat. Imorgon ska Ida, jag och Fredrik dra ut till stugan en stund. Sola, fika och ha det lugnt och skönt. Det kan behövas. Både lugn och solsken. Så blir det inte fint väder imorgon gråter jag blod =)
Helgen är det Strippen i Emmaboda, och fredags kväll har Kim fest hemma hos sig. Ska bli jätteroligt, jag och Maria ska dit, festa hela natten och lördag kväll med om jag får som jag vill. Träffa Stayna då med.

Så lugn helg.. nja vet i sjutton. Men skoj ska jag ha.. Over and out!!
// Kisses



Här är jag lite lagom salongsberusad på valborgskvällen. Maria, jag och Kattis åkte ner till Malmö en sväng. Var på en liten grillkväll hos Pierre och Prené. Fick äntligen träffa Pierres flickvän Emelie som var en jättegullig tjej. Fick dock inte prata så mycket med henne. Blir ju alltid så mycket härj när vi flickor är i farten, så vi skrämde väl slag på henne. Broselid var där med, kul att få träffa på honom med. Inte var dag längre liksom. Sov hos Per O över helgen, pratade en massa skit med honom och trakasserade honom med kortspel. Fick jättegod tillagad kyckling. Ååh vad jag älskar killar som kan laga mat. Om man skulle klassa en kille som Guds gåva till en själv, så är det absolut att få en kille som kan laga mat. inte för att jag tänkt gå och gifta mig med Per nu även om båda våra släkter tycks anse detta. Sicken tur man inte gifts bort på det gamla hederliga sättet längre. Vi hade förmodligen dödat varandra, eller nja det är faktiskt inga tvivel om det. Halshuggning hade skett...
Nå ja.. träffade Tobias med. Lite komiskt att vi både råkar vara nere i Malmö samtidigt, men väldans bra tajmat.
Valborg då härjade jag och Kattis runt på stan, så fixade hon mitt hår och grejade. Blev såå fint omhändetagen. Sen började det festas och vi fyra flickor drog till Etage och dansade totalt sönder våra fötter. Mina älskade skor fick dem att värka lite granna. Fem timmars konstant dansande, kan orsaka lidande.

Valborg

Sara, jag, Maria och Kattis och jag Valborg nere i Malmö.. Mina absoluta älsklingar *pussa på*

Kommentarer
Postat av: j

whoa, vilket gäng! :)


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback