Uha för migrän

Igår kväll kändes livet sådär allmänt jobbigt. Stressad över skolan, vet inte vad jag vill med mitt förhållande eller liv. Många stora beslut att ta inom det närmaste. Låg i sängen och pratade med Jonas i flera timmar. Sen nån timme efter att vi somnat vaknar jag med en djävulsk huvudvärk. Frös som en galning och hyperventilerade. Började kräkas och Jonas såg helt panikslagen ut. Nog inte det lättaste att se sin flickvän så. Inte haft ett enda anfall på ett år, så kändes inte helt skoj. Fick förra gången en migränmedicin i form av nässpray som jag tog direkt. Tror nog att det hjälpte lite, blev inte värre iaf. Kräktes till och från under 12 timmar. Sen var bara huvudvärken kvar. Känns lite sådär när jag ställde mig på vågen förut och den visar 47,2 kilo. Snacka om att man känner sig undernärd. Nu har det börjat lätta och jag har fått i mig både lite smörgåsrån, loka och nyponsoppa. Så fått i mig lite näring.

Hade tur i oturen. Låg och grät under natten för att jag inte visste hur jag skulle klara att jobba. Trodde mamma hade spa, men som tur var kunde hon åka ner till skolan. Sen var det ju BWO som skulle spela på Palace ikväll. Var skitledsen för att jag inte skulle orka det. Då visade det sig att konserten var inställd. Så det var ju bra att jag slapp missa det, hadenju redan köpt biljetter. Så nu ska jag bara hoppas att man får pengarna tillbaka. Är ändå 600 spänn eftersom Lina och Ida skulle med.

Nu ska jag se vem som åker ut i idol sen ta en sömntablett och sova länge länge..
Puss och kram

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback