NEEEJ, för du har hånglat med Frans!!!

Weah ytterligare en toppenhelg.. Vem har haft världens bästa sommar???? *dansar runt med armarna i luften*
Me me ME...

Fasiken vad det händer saker när vi är i farten numera. Fredag eftermiddag satt me and my girl hemma i min soffa och sunkade. Det måste bara hända något.. Efter något litet telefonsamtal var kvällen räddad. Vi drog in med Stella och hennes kompis Madde till Harrys och bowlade. Så sjukt duktiga vi var.. not haha.. men attans roligt hade vi. Sedan blev det en massa dans, tjejsnack och spanande :D Så kom Martin och hämtade oss.. sicken toppenkille *pussa* Tack ska du ha!!



Lördagen ägnades åt att titta på film. Sen framåt kvällningen drog vi ut till Agebo och tog en svängom i solen på pappas fina dansbana. Sen drog vi in till Kalmar och hängde med Ingemar på förfest med en massa grabbar, och gissa vad hehe.. JAG fick hela församlingen att sjunga allsång till Lasse Berghagens Det var en kväll i juni *eloge till Hanna* Planerade även in ett giftemål och beslutade mig för att följa Majsans exempel för killars längd. Min gräns ligger nu på 1,80 allt där under kommer från och med nu dissas. Jag vill herregud inte ha pygmébarn. Ingen ska behöva lida som som jag gjort hehe.. ;)

Ja och vet ni hur roligt det är med rykten och skvallar.. me love it!! sorry folks :D

Kommentarer
Postat av: Ingemar

Hmmm tur att det är din blogg så du kan svansa :P dig med sanningen.... De var ju Lasses magi som gjode allsången möjlig....

2008-09-04 @ 15:10:07

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback