Ensamhetssyndromet

Har under julveckan upptäckt hur många som faktiskt lider av ensamhetssyndromet.. Eller också har bara väldigt många människor helt plötsligt börjat visa sina slampiga sidor *ler* Nej men allvarligt har aldrig riktigt sett det så här tydligt innan. Visserligen har jag inte direkt varit ensam de senaste jularna, men ändå. De som är singlar verkligen öppnar sig och det står ungefär "kom och ta mig" i pannan och inte för att det är något fel i detta. Vem fasiken vill vara ensam hela julveckan =) Spännande har det varit i alla fall haha.. och slampighet har jag alltid varit för ;-) Nej jag är stolt över er allesammans, klart man ska ta för sig lite när tillfällen ges *skrattar*

Nu är nyår spikat och klart. Vi håller till hos Hanna och Calle och det blir knytkalas =)


Och förresten vad tycks om vår lilla tomte??

Själv tycker jag det ser ut som Johan fått sig en liten pervers buktalardocka i knät =)

Lite bilder från juldagen när vi var hos Peter i Emmaboda och lilla jag var askalas *ler*

                         

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, roliga kort du!

2008-12-30 @ 11:09:01

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback