Förbaskade alkohol

som förvrider hjärnan på folk...

och på mig *suck*
blir så förvirrad och gör en så massa dumt. Förstår inte varför allting blir så fel?! =)
Haft en väldigt trevlig kväll annars. Blev lite förfest hos Johan. Han har fått det så mysigt i huset nu. Nästan så man vill flytta dit igen. Kan sakna att bo med mina pojkar ibland, så trevligt med lite sällskap. Fast jag älskar ju min lägenhet. Här kommer jag blir kvar länge länge känner jag. Sen var vi på palace en sväng. Blev en herrans massa dans för ovanlighetens skull =) Träffade Johans bror med som hade med sig sina KFF-kollegor. Snacka om kopior de där två är. Utseendemässigt i alla fall..

Varit en tuff vecka. Jag hanterar inte stress så bra som mina närmaste vet. Migränen har blivit värre även om jag kan hantera det bättre nu. Så har inte fått några riktiga anfall. Nu är det två dagar kvar på jobbet, sen julledigt. Fast jag är så sjukt nervös. Vi har inte tillräckligt med elever för januaristarten. Var så skönt igår när Simon kom till mig vid typ halv två på natten och fick prata av mig. Bara slänga ut mig allting som tyngt ner mig. Helt underbart med någon som finns där och lyssnar ibland. Tror inte han förstår ens vad det betyder för mig.

Har varit i Kalmar och shoppat de sista julklapparna idag med. Martin drog med mig in. Träffade Ida och JK i första affären vi gick in i. Nästan lite komiskt. Så vi hade sällskap resten av dagen. Riktigt trevligt faktiskt. Var mycket imponerad av grabbarna som så fogligt hängde efter mig och Ida.

Nej nu är klockan över fyra och jag borde nog sova. Tänkte baka julgodis imorgon.. mumsigt va. Den som kikar förbi framåt kvällen kan nog få sig en smakbit.

Puss puss


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback