Tomteshots så det tjungar om det =)

Sicken förbaskat rolig kväll vi hade igår. Vi var 25 personer uppe i mina lilla lägenhet. Kändes underbart att så många av mina älskade vänner dök upp. Vi shotade, skålade, sjöng och drack för glatta livet. Två flaskor tomteshots var bara början. Lina överraskade mig med att komma *fick en tår i ögat* den lilla lurendrejaren..

Så mötte vi upp min lilla Jessica på Sandra med. Jag är dock precis lika knepigt social som vanligt när jag går ut *sorry tjejen* Ni vet lilla Hanna springer runt och är överallt och ingenstans konstant. Så jag gissar att det är ett evigt dilemma att hitta mig under en utekväll haha.. Oj oj vad vi dansade med. Tårna är fint söndertrampade och fötterna värker fortfarande lite. Hade helt fel skor, men ack så fina de är. (En liten parantes: Fick under förfesten visa upp mina lovely dresses, då var jag glader tihi.. Nästa vackra sak kommer i min ägo nästa vecka och bliver då numero 30) Mestadels under kvällen sprang jag nog och drog i Henke för att få med honom ut på dansgolvet och svänga våra lurviga till Black jack, men varken han eller de andra grabbarna verkade särskilt lidande av att det blev mycket dans. Simon var spårlöst försvunnen hela kvällen, tror han undvek mig minsann hmf.. Skam på bägge dina hus :P



Fler foton hittar ni på min sida på facebook.

Och mina älskade systrar, fy fasiken vad roligt vi har det tillsammans. Tänk vad tråkigt livet skulle vara utan våra små bravader. Förutom Idas alldeles utmärkta försök att göra bort mig inför den trevliga vakten utanför (som jag dessvärre indirekt känner) *stryk borde du ha*

Sen på hemvägen så kom min absoluta favvis-taxichaffis och hämtade oss. Han är fin som snus ska ni veta och jag tror han är min hemliga Robin Hood *skrattar* Citat " Det är Robin Hood jag vill ha "

Tack allesammans för en härlig kväll. Hoppas att ni hade lika roligt som vi!?
Puss puss puss

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback