Ynklig

Idag mår inte Hanna alls bra *snyft, suck och stön* Ni vet den där medicinkuren jag fått på sjukhuset. Fick första för två veckor sen och den slog ut alla mina vita blodkroppar. Vilket gjort att immunförsvaret blivit kasst. Detta ska tydligen bli bra i slutändan, men eftersom jag nu fått lite skit i kroppen blev jag sjuk istället. Öroninflammation, ont i halsen, en smula feber och annat smått och gott.

Söker nu massor med sympati och omhändetagande!!!!

Update:
I lördags blev det vila under hela dagen. Sedan åkte syskonskaran till faster för att fira hennes 45-årsdag. Därefter begav Lina och jag oss till Kristoffer som fyllt 25. Var en mycket roligt kväll det med. Blev utgång igen, den här gången till Palace. Så det var jag, en tjej till och ett gäng grabbar. Tycker dock det är väldans roligt att gå ut med folk man inte brukar. Tittade på lite kort på efterfesten.com idag. Pierre och jag lyckades hamna på två stycken. Minns inte riktigt att vi posade för kameran, men tydligen.

               


Igår (söndag) var det luciakröning. Ida blev det tyvärr inte, men hon var så otroligt vacker som tärna. Hon överglänste lucian med sitt underbara leende. Bilderna från det kommer senare när Johan kommer hem. Han hade aningens bättre kamera än jag =)

Kommentarer
Postat av: Henke

Hehe du har då verkligen legat i den här helgen. När har du tid med mig då???

2008-12-08 @ 18:47:50
Postat av: Jessica

kramar om hoppas du blir bättre gumman!!

2008-12-09 @ 07:54:34
Postat av: Pontus

Tecknar inget seriöst egentligen...blir mest kludd i form av seriefigurer och annat. Men kul är det! Krya på dig!


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback