Sjukt onda fötter

Sjukt onda fötter.. Tre dagars dansande av olika slag, men oj oj vad roligt jag har haft under helgen. Fredagskvällen i Lundegård på dansbandsveckan tillsammans med Karolina och Simon. Fyra timmars buggande sätter sina spår. På lördagen kom Broman och Magnus. Så åkte vi och Simon ut till Agebo och grillade. Föräldrarna hade anordnat danskväll på nya dansbanan, så svängde de lurviga (ordagrannt haha där hade vi riskvarning) där med en stund innan vi åkte hem till mig och spelade Elasund och Settlers. Älskar sällskapsspel... =)

Söndagen sov jag bort mestadels, sen var det upp och piffa innan vi drog till Öland. Simon och Linus kom och hämtade upp mig och Jessica och så åkte vi till Möllstorp och hängde hos Lina och Andreas en stund innan vi drog upp till Borgholm och Strand. Var en sjukt rolig kväll. Vad vi härjade. Precis en sådan kväll jag längtat efter i evigheter. Mycket dricka, mycket dans, underbara vänner och många många snygga grabbar. Kan det bli bättre för lilla mig???

Men så måndags morgon när jag vaknade var fötterna inte fina. Den ena var alldeles blodig efter att jag blivit stämplad. Onda kvinnfolk med vassa klackar. Blåmärken och blåsor med överallt.. aj aj aj.. inte så att man riktigt ville upp och gå på dem. Tur man är lite kunnig inom området, så nu börjar de återhämta sig och ser snart fina ut igen.

"Skrutten" är besiktad och ska vårdas lite bara sen ska vi ut på vägarna igen =)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback