Strippenfest och skvaller

Igår var det strippenfest i Emmaboda, så jag och girlsen var där och härjade. Gissa frustationen när mobilnätet lägger ner. Hur idiotiskt är inte det att man är så totalt beroende av sin mobil. Helt skrämmande! Kanske att jag borde börja mobilvägra snart, bara gå emot hela det här förbaskade samhället

Så fick jag höra senaste skvallret igår med. Ett nytt (kanske egentligen inte helt oväntat) par som blivit tillsammans. Vet inte riktigt vad man ska tycka om det. Kanske borde man väl inte tycka så mycket alls, men det gör jag ju alltid oavsett *ler* Personen som däremot eventuellt borde tycka eller ha något emot det verkade bara vara nöjd med situationen. Måste säga att jag är mäkta imponerad av henne som tar det så bra. Själv hade jag nog stängt in mig i en garderob och skrivit hatbrev i min dagbok natten lång efter en sådan information. Fast jag är inte riktigt av den typen som unnar mina ex lycka. Tycker att de ska gå hela livet ut och vara olyckliga eftersom de inte är tillsammans med mig längre. Nej!! Så är det väl inte riktigt. Vill väl att de ska få vara lite lyckliga, men inte med vem som helst. Finns måtta på allt haha..

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback