Chicago & älskade träskor

Nu är det bestämt att vi inom kort så åker ett gäng och kikar på musikalen Chicago i Växjö. Älskar musikaler, så det ska bli riktigt skojigt. Cellblock-tangon är bara så grymt häftig. Ska försöka hinna hälsa på mina kära vänner då med.. promise!!



Igår kväll blev det en sväng till Sandra med Jessica, Lisa, Simon och Ola. Joddla med Siw spelade. Själv kan jag enbart en låt, så kan inte säga att jag uppskattade det något vidare. Dock dansar jag ju för dansandets skull, så hade väldigt roligt ändå. Blev mycket glad över en komplimang jag fick i slutet av kvällen. En vilt främmande kille (som för övrigt såg väldans bra ut) kom fram och berättade för mig att han tyckte jag dansade helt underbart vackert. Han hade också fått för sig att jag nog var ifrån Sydamerika *ler* det kändes roligt att höra eftersom jag alltid tyckt att det är där man hittar jordens absolut vackraste kvinnor.

Och hallå hallå titta vad jag hittade på
www.hasbeens.se =) För er som glömt så var det nästan exakt sådana jag traskade runt med för några år sedan *ler* Måste leta fram dem igen. Är så sjukt roliga tihi.. som jag älskade dem och jag minns min fars aggressionsutbrott så fort jag visade mig i dem. Nu kan jag äntligen ge svar på tal!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback