Julmust & köttbullar

Tänk vad skönt jag har det ibland.. Kännt mig stressad ända in i benmärgen, men ikväll är jag helt lugn i sinnet efter min promenad med Martin. Handlade lite julmust & köttbullar &  gjorde köttbullemackor. Så nu sitter jag här i sängen & äter iförd enbart strumpbyxor & linne. Känner mig totalt osexig, men ack så skönt att bara vara. Har umgåtts med så mycket människor senaste tiden att nu var det härligt att få en stund för mig själv.

Lyssnar på Robbie Williams "Angel", det är en så vacker låt.

Imorgon har jag en "att-göra-lista" på två A4-sidor, sen fredag & lördag ska jag äntligen få julpynta. Här hemma ska det bli riktigt roligt att dona lite. Jag älskar julmys =) Är första året på evigheter som jag ska få pyssla om mitt hem juligt utan att någon lägger sig i. Tomtarna kommer åka fram redan till helgen. Första advent, so whatever.. Om jag ska vänta ända tills jul med att sätta fram dem (som alla säger att man ska) måste jag ju packa ner dem innan jag hunnit njuta färdigt. Nej se nu bestämmer jag alldeles alldeles själv *ler stort som bara Hanna kan*

Nästa fredag den 5 december är ni alla välkomna hem till mig på förfest innan vi åker in till Sandra & dansar till Black jack.

Dessutom vill jag önska er välkomna till Linnéakolan nu på söndag den 30/11 då det är julskyltning i Nybro & vi har öppet hus på skolan. Stora Nygatan 15..

Måste passa på att ge en STOOOR GRATTISKRAM till min lilla Sofi *puss på dig sötis*

Kommentarer
Postat av: jessica

men du kommer väl till mig också på lördag? Eller har du glömt lilla mig? :´(

2008-11-27 @ 07:51:37
Postat av: Anonym

ja visstska man haha... men då kan väl folk tacka också? :O

2008-11-27 @ 21:09:35

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback