Runda barn.. i julklapp?

Hittade precis en perfekt julklapp till mina föräldrar. Dessvärre tror jag att det är ganska taskigt av mig att ge den, de kanske skulle ta lite illa vid sig *ler* Är en bok som heter "Runda barn" och handlar om hur man som förälder ska hantera barns vikt och hälsa. Lillasyster hemma sköts inte som hon borde haha..

Nae men allvarligt, finns väl ingen som vill ha tjocka barn =)

Varit på sjukhuset idag och medicinerats lite. Blev jättetrött, så tänkte trots det kyliga vädret ta en promenad snart. Gå bort till faster och testa ett par skridskor de hade hemma. Ska till ishallen med Ammy imorgon var det tänkt. Första gången sen jag fick min reumatism som jag ska åka skridskor. Pappa hittade ett par hemma, men de är tjejskridskor och 20 gånger svårare att åka på om jag inte minns fel.

Träffade en kille i helgen som pluggat ett år till sjukgymnast och inte visste vad reumatism är. Det tyckte jag var underligt. MS och reumatiker måste ju vara de som går till sjukgymnaster mest förutom de med idrottsskador..

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback