Snöigt på taken

Haha.. nog fick jag rätt om att det minsann skulle komma snö. Här är beviset från i morse utanför mitt sovrumsfönster.



Tur jag ska ner till Skåne i helgen, behöver jag inte se det. Fast så länge solen skiner tycker jag det kan vara nästan lite trevligt. Ser mysigt ut så länge jag håller mig inomhus =)

Var sån där icke-sova natt igen. Glömde bort mina mediciner och det slutar alltid så dumt då. Var ute och traskade runt klockan två inatt och måste säga att Nybros gator faktiskt var lite läskiga. Mötte en så underlig människa, fick till och med hjärtklappning.

Kommentarer
Postat av: Robin

Sööta du.. vad sa vi om alarm på telefonen? så får du ringa nästa gång du promenixar mitt i natten kan vi sällskapa

2008-11-21 @ 15:06:07
Postat av: emelie

snö är underbart! dock gick jag halva dan i tron om att det var frost haha


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback