Tre månaders icke-dejting???

Skrattar mig själv rakt i ansiktet.. snacka om att vara förvirrad. Jag och pojkar, ingen bra idé!!! Läste nyss en artikel om att helt och hållet göra uppehåll med sitt dejtande (stå emot suget).Tre månaders icke-dejting och leva-livet-tid för sig själv istället. Hur låter det?

Tre månader borde inte vara helt svårt att lyckas med. Fast det där stå emot suget grejen vet jag inte. Egentligen handlade artikeln om tjejer som inte kan leva singlar utan trånar efter förhållande och hamnar i den ena efter den andra dåliga relationen enbart för att slippa vara själva. Så kallade "förhållandetjejer". Sådan är jag inte, är alldeles för kräsen för att göra så tror jag. Så frågan är var gränsen för mig ska gå vad det gäller denna uppehållsregel. Får man inte skaffa nya nummer eller snacka på nätet heller?

Men singeltipsen var:
-Fokusera på dig själv
-Lär känna dina behov
-Ha rätt inställning

Nå ja.. har jag klarat tre månader utan att shoppa skor ska jag väl klara tre månader utan att dejta *fniss* Bryta den negativa spiralen av att hoppa från den ena till den andra.. mm =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket, kul att höra :D

Postat av: Designtjejen

Hahhaha... fasiken.. har du klarat tre månader utan att köpa skor så klarar du tre månader utan dating!! Hahha

Kram

2008-11-16 @ 15:58:24
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback