Hey handsome

Haha.. kom på en bild till som måste läggas ut =)


Martin var oigenkänlig för mig i lördags, men så supersnygg *ler* Röstar stenhårt för sån här klädsel även i fortsättningen vännen.

Ikväll ska vi in till Kalmar och dansa. Känns bra nu när koreografin till vår hustle sitter, är enbart näst sista turen och sen det där med tretakt vi ska lyckas ordentligt med också. Rock´n roll går inte riktigt lika bra. Tror mycket beror på min extremt dåliga kondition. Sen har vi inte övat lika mycket på den heller i och för sig. Större delen av lektionerna har gått till hustle. Till våren kommer vi förhoppningsvis kunna fortsätta med Lindyhop. Sen försöker vi nu får så många vänner som möjligt att börja en ny buggkurs. Så alla som är intresserade bara hör av er =)

Kommentarer
Postat av: Pontus

Min filmsmak är fantastisk! Om jag nu får säga det själv...fast lite opartisk kan jag nog vara :D

Postat av: martin

haha ja vem vet...de kanske de blir..hehe

2008-11-07 @ 22:17:35

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback