Lyckad manikyristexamen

Jag klarade min manikyristexamen. Idag fick jag diplomet och känner mig så glad så det finns inte. Nu kan jag äntligen lägga den delen bakom mig. Funderar på att gå ytterligare en kurs i naglar, för då är tanken att jag kan hålla undervisningen i det till våren. Och nagelsjukdomar är min grej :D shit vad jag har läst om dem. Kan nästan hela den här tjocka engelska boken utantill.



Nu är det 1,5 timme kvar på jobbet, sen ska jag ut och äta med Jessica. Fira lite granna tihi.. Har egentligen gett mig sjutton på att jag ska bli lite mer ordningsam och huslig. Så ska laga mat åtminstone några dagar i veckan och dammsuga i alla fall en... och jag fullkomligt hatar att dammsuga. Kommer alltid på en massa ursäkter för att slippa undan det där.

Fick nya sömntabletter utskrivna av min läkare. De är starkare än mina gamla så det är fruktansvärt läskig när jag kommer på mig själv med att få minnesluckor på nätterna. I morse när jag vaknade hade jag en svag minnesbild av att jag varit väldans kramig och klängig, men var inte medveten om det inatt. Nu när allting börjar lugna ner sig här på skolan är det nog dags att försöka sluta med de där tabletterna. Blir nästan rädd för mig själv.

Igår fyllde min lilla Hanna år också. Så i lördags firade vi henne, var ute en sväng med och härjade på palace. Det var roligt som tusan. Sen igår åkte jag , Ida och Jessica till Kosta och shoppade lite skor. Hittade ett par sådana jag velat ha. Ska skaffa mig ett par riktiga dansskor nu snart med. Kikat lite på nätet, men får beslutsångest så måste ha Simon till hjälp.

Kommentarer
Postat av: S.

Jaa stort grattis, visste väl att du skulle fixa det :) hoppas allt är bra annars! Kramar

Postat av: TucciT - Svar på kommentar

haha jo de e väl så :P blev lite vilt haha... hur e de med dej Hanna? :D

2008-10-20 @ 22:19:45
Postat av: emelie

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! då vet jag vem jag ska gå till och fixa det. ser ut som jag har sköra bebisnaglar,, haha tänkte faktiskt på dig imorse när jag duschade:) och kom på att jag kanske äntligen skulle pallra mig bort till dig..btw så vars howen jättebra! PUSS

2008-10-21 @ 09:44:11
URL: http://boulevardofdreams.blogg.se/
Postat av: S.

Bäst är du :) Jag ska lätt komma och fixa mina naglar hos dig snart! Åhh tack så mycket ;)

2008-10-21 @ 11:48:36
URL: http://hallehn.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback