MELODIFESTIVALEN

Gissa vem som är lyckligast i stan ;) Fick biljetter till schlagerfinalen i Globen, mitt absoluta favoritevent. Så ska dit tillsammans med mina älskade, underbart söta systrar och vi ska ha så fruktansvärt roligt att det finns inte *ler glatt*


Kommer blir en lugn och skön helg. Sofi kommer strax och vi ska hänga lite ikväll. Imorgon ska jag på middag hos morfar. Fick frågan "Blir du en eller två?" Han hoppas lika mycket varenda gång att jag ska svara två haha.. Hade varit roligt att chockera honom lite och kunna säga "Ja du lilla morfar, jag har med mig en ny grabb så se till att tyck om honom". Senaste valet tyckte han att jag gjort bra, så fick lite bannor när han kom hem från Cypern och blev uppdaterad om att jag var själv igen. Är rätt duktig på att sabba mina relationer och jag tror min släkt har fått för sig att jag håller på med lite slit och släng vad det gäller pojkar *skrattar* Så är dock inte fallet!!

*Puss & sånt*

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback