Remover = huvudvärk som heter duga

Allvarligt talat.. Hur jag kan vara så dum att jag sitter fem timmar och lackar i lägenheten förstår jag nu i efterhand inte. Det stinker fortfarande ett dygn senare av removern.

Inte konstigt att jag framkallar migränanfall. Började få känningar i eftermiddags och det har börjat tillta. Tog medicinen för någon timme sen. Nu återstår bara att se om den kan hjälpa den här gången. Är fem månader sen jag hade ett riktigt anfall sist, så jag hoppas att det lägger sig. Har inte riktigt tid med detta nu eftersom jag måste plugga för examinationen på torsdag.

Så djävulskt irriterande att det skulle komma just ikväll när alla hör av sig. Magnus kom till Nybro igår och ska vara här i två veckor. Så tänkte jag ska hinna umgås en massa med honom nu. Om det går bra för mig på torsdag så har han lovat att fira med mig. Tänkte försöka tigga mig till att få spela någon omgång settlers med tihi...

And by the way.. Min underbara älskade syster är Luciakandidat i Nybro. Så rösta nu på Ida allesammans!!

Puss & snusk & sånt

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback