SNÖ!!! Förbannade vintermånader


Inte ens november månad och så här såg det ut utanför min dörr fem i eftermiddags. Fick nästan en tår i ögat när jag såg de första snöflingorna falla.

Förutom det har det varit en trevlig dag. Pierre kom hem till Nybro idag, så vi var och fikade en stund. Jätteskoj att träffa honom igen. Så blev det en kopp te med Jessica med, smidde lite planer inför helgen =)

Imorgon är det Korrs 50-års jubileum. Hade varit roligt att åkt ner på, träffa Svempa. Fast dessvärre har jag kunder hela dagen.

Måndag åker jag till Västerås på en ny kurs i Power plate. Ska bli väldigt spännande faktiskt. Efter det blir det en liten visit till Stockholm. Träffa lite kompisar och gamla klasskamrater, gå på seminarier och mässa. Så närmsta veckan kommer vara fullspäckat schema.

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Oh tackar så mkt.. de e kul o höra att folk jämt tcker jag har de så fint :D

2008-11-01 @ 11:08:58
Postat av: jessica(elvis)

Va? har du fler vänner med mitt namn?? Blir förvirrad! :p

Hoppas det är bra med dig!



kRAM

2008-11-03 @ 14:39:48

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback