Vad är grejen med Christopher Walken?

Nu på enbart en veckan har jag lyckats se tre filmer med Christopher Walken och han ger mig sådana rysningar. Ser sådär obehagligt läskig ut. Tur för honom att han kan agera någolunda för han var inte ens lite minisnygg när han var ung.


Titta bara vilken uppenbart obehaglig människa detta är.
Sitter på jobbet med Jessica nu och hon skrattar åt mig och kommenterar hur patetiskt gullig jag är för att jag promt var tvungen att visa upp hur läskig han är :-D Blä!!!

Manikyristexamen är nu avklarad *pustar ut* Så igår firade jag med mat och bowling tillsammans med Sofi, Hanna och Calle. Gissa vem som vann *dansar mina fina segerdans*
Dock har jag fördärvat mina fötter, övat lite mycket dans tror. Vi tränade i onsdags natt och torsdags kväll så när Simon och jag kom hem gav han mig en välbehövlig fotmassage, sen smörjde jag och plåstrade om mina små fossingar en lång stund.

Och vet ni vart HANNA och Yess ultra ska imorgon *fniss* Shoppa skor i Kosta tihi..

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback