Insomnia - för tusende gången

Jag fullständigt HATAR dessa nätter, och nu har de börjat komma allt oftare igen. Ska ringa och prata med min läkare imorgon förmiddag. Måste åtminstone få tabletter utskrivna för jag blir helt störd av att ligga vaken så här. Nu är visserligen inte klockan mer än elva, men jag har legat och stirrat upp i taket i två timmar. Det är som om hela världen bara stanna upp och det enda som existerar är tankarna i mitt huvud. Försökt med ALLT för att slappna av och bli tillräckligt lugn i kropp och sinne för att kunna somna, men det är helt omöjligt.

Vet inte hur många år jag haft det här nu. Är så avundsjuk på människor som bara kan lägga huvudet på kudden och somna. Det värsta är när jag har sällskap brevid mig i sängen och den personen sover så gott medans jag ligger vaken och stirrar upp i taket. Letar efter fläckar och funderar.. Då måste man ta hänsyn!

När jag ligger och lider av denna sömnlösa tristess tycker jag inte om att ta hänsyn. Får onda tankar i huvudet då..

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha.. sötnosen då. Varför ringer du inte? Underhåller dig mer än gärna de vet du.. ;)

2008-09-07 @ 23:08:37
Postat av: emelie

har extremt svårt att sova/somna också.alltid 1000 tankar som flyger precis när man lägger ner huvudet,puss


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback