Tanter i string

Medans vi sitter och slurpar i oss våra drinkar, skrattar, pratar och studerar människor när de dansar upptäcker vi helt plötsligt något som fick upp våra ögon. Där, mitt på dansgolvet står en tant och svänger sina lurviga (inte så hemskt det) om det inte vore för hennes vita, genomskinliga, tajta byxor som alltför tydligt visar upp hennes ministring. Allvarligt.. får man går runt med sådana när man är gammal? Var går gränsen för hur "ungdomligt/ slampigt" man får klä sig vid högre ålder? Tänk om man blir så själv att man inte tänker på en sådan sak. Det är läskigt och ännu läskigare är att de flesta grabbar ändå verkar tycka det är helt okej med tanter som klär sig så. Är det bara vi flickor som är för utseendefixerade mån tro?

En halvtimme senare: Tanten har fått ragg!
Ytterligare en timme senare: Ser tanten lämna stället tillsammans med ragget!
Ännu senare: Vi anser oss tydligt veta att det finns killar på stället som har string!





Vaknade i morse med ett blåmärke på kindbenet som gör JÄTTEONT. Vet inte vart det kommer ifrån eller vem jag ska lägga skulden på. Konstaterade bara att det är tur jag har min I.D make-up, den döljer fint.

Kommentarer
Postat av: martin

ja men de funkade ju för henne då!!! men de verkar litte dumt att klä sig så kan jag hålla med om.

2008-09-21 @ 16:04:44
Postat av: R y d b e r g

haha jag förstår dig helt, käsnlan med skor är något annorlunda och alldeles för underbart ;)


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback