Efterlängtad resa

Öppnade ett brev i morse och skrek av glädje en lång stund. Har blivit beviljad en resa till Vintersol på Teneriffa. Så jag får en tre veckors lång resa med helpension till hösten alldeles gratis. Gissa om jag är lycklig. Har längtat så otroligt efter att komma iväg någonstans men ekonomin har inte tillåtit och sen får man en sån här överraskning. Dagen kunde inte börjat bättre.

Detta är då en rehabiliteringsresa. Vilket betyder att jag kommer ha mycket träning på schemat i veckorna, men det är helt toppen. Kommer ha gott om tid för sol, bad och nöjen med. Rehabträning i värme är precis vad min kropp behöver. Spännande att åka dit ensam med. Kommer säkerligen träffa en massa roliga människor.

Ååh vad livet känns underbart just i denna stund. Älskade sol =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad kul :D Grattis! Och vad gäller trädgårdslängtan är du alltid välkommen hem till oss att gräva i vår trädgård :) Kram

2009-04-15 @ 12:00:01
Postat av: Elsa

Härligt, det har du förtjänat!

Postat av: Henke

vadå ensam...jag kommer ligga hack ihäl på dej under hela semestern där nere å se till så du gör dina uppgiter som du ska..haha

2009-04-21 @ 20:38:02

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback