För stora mängder motion...

..är INTE nyttigt för Hanna. Mina ben värker och ena knät har svullnat upp efter alla dessa timmar i skogen. Stackars min lilla älskling som ska behöva stå ut att gå promenader med mig *ler*

Haft en fantastiskt härlig helg, lite läkande för själen tror jag faktiskt. Varit mycket ute i Agebo, tillvaron där nu innan folket kommer ge mig en ordentligt stor dos av rofylldhet. I lördags följde Frida med hem och vi hade myskväll. Bjöd henne på en väldigt lyckad trerätters-meny. Så roligt att få umgås lite med dig söta du =)

Igår levde jag upp till småstadslivets idyll ordentligt. Åkte raggarbil och gick på dansband *skrattar* Hängde med Martin och Martina in på Black jack. Var en bra kväll. Träffade många känningar och härjade runt en hel del. Fanns inte så många dansanta människor där, men gjorde inte så mycket. Hade fullt upp med annat ändå! Träffade ett Torsåsgäng där och fick reda på att två av dem blivit ett par. Underbart =)

Idag efter lunch kom André och vi åkte ut till Agebo... igen haha.. Gick en JÄTTEpromenad. På grund av att jag råkade komma ihåg lite fel väg *fniss* Var i och för sig supertrevligt ändå fram tills dess att fötterna började värka =) Så lagade vi lite mat nu ikväll och tittade på Sin city. Totalt glömt hur otroligt bra den filmen är. Ska se den igen nån dag och recensera lite. Tvåan kommer nästa år. Haft en underbar eftermiddag/ kväll i alla fall ;)

Ps. Dödade en spindel idag så om det blir dåligt väder nu igen kan jag ha orsakat det. Sorry!!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback