Hemmagjord citronlemonad

Hemmagjord citronlemonad har jag gjort ikväll och den blev såååå god. Tänk att jag kan klara sådant. Har även försökt mig på en egengjord chokladpudding. Den smakade fint, men konsistensen blev lite sådär. Fast vet precis vad jag gjorde för fel. Vispade för lite, den måste bli lite fluffigare. Synd alla varit så upptagna idag, hade gärna bjudit på lemonaden. Imorgon ska jag testa att laga en ny maträtt jag hittat recept på. Wish me luck ;)

Har storstädat och tvättat idag. Så nu känns det trivsamt som tusan här hemma. Nästa projekt är mitt förråd, det är katastroffyllt med en herrans massa skit.

Imorgon ska jag ut till Agebo och leka med mina systrar lite. Passa på att tvätta bilen och sola lite med tihi..



Mitt underbara föräldrarhem =)
http://www.agebo.se

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Hehe tack :) jasså ör du inte påhittig? :) kram

2009-04-11 @ 13:50:05
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack så mkt :) hihi.. de linnet köpte jag typ förra hösten på Lidex :)



okey hehe jag älskar presenter o sånt, fast ibland e de så jädrans svårt o komma på vad man ska ge.. :)

2009-04-12 @ 10:57:40

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback