Midnight sun

Har fått ner Stephenie Meyers halvt färdigskrivna bok och börjat läsa om Edward Cullens version av historien mellan honom och Bella. Älskar dessa böcker och även om den här versionen inte är färdigskriven och inte heller kommer bli kan jag inte låta bli att försjunka mig ner i denna värld. Längtar otroligt mycket till i höst när nästa film kommer och den tredje ska ha premiär i maj 2010 om jag förstått det hela rätt. Sen är det väl bara att hoppas att man lyckas hitta en lösning på hur man ska filma Breaking Dawn så att det även blir en film av den fjärde boken. Klart att filmerna kan göra en besviken, men det är ju ändå karaktärerna i boken man förälskar sig i inte de på skärmen. Fjärde boken är svår trots de fantastiska möjligheter som finns idag. Rekommenderar verkligen er alla att läsa dessa fyra böcker. Man får sig en underbar upplevelse i fantasins värld.

Shit vilken vampyrfantast jag blivit. Läste igår en artikel på aftonbladet där de även hade en ranking på de hetaste vampyrerna. Var tolv namn och jag hade inte missat en enda. Trots min förkärlek till Twilight så har jag fortfarande en favorit och det är Antonio Banderas när han spelar Armand i "En vampyrs bekännelse". Banderas ska förresten spela i Sin city 2. Ska bli spännande att se =)




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback