Veckan & så

Jag vill skaffa mig ett piano. Tror att jag vill börja spela lite smått igen. Ska fundera igenom detta ordentligt. Har dock en hel del annat som egentligen står före på önskelistan, men det vore så roligt att komma igång med det igen. Var inte så dålig på det ändå *ler*

Den här veckan har varit så otroligt konstig. Den har pendlat från katastrofhemsk, till utmanande, till underbar och nu är jag i något slags mellanstadie då det känns som om saker nog kan ordna upp sig och bli bra. Är så glad över att jag har så fina människor omkring mig som ställer upp när jag behöver dem. Nu längtar jag mest efter att få lägga mig i solen imorgon och njuta av varma strålar på kroppen. Tack tack för att jag har mitt tak haha.. Fast lite kinkigt att inte ha trädgård längre. Vet att jag kan cykla bort till morfar, men då kommer de bara klaga på mig för att jag klär av mig redan så här tidigt *skrattar* Har skaffat mig en så otroligt snygg baddräkt. Tog kort på på mig i den, men väntar tills jag blir lite mindre blek innan jag lägger upp sådana kort här =)

Tittar på Så ska det låta, så klart, eftersom jag behöver min dos av Peter Settman ;) Tänk om han kunde leda Allsång på skansen i sommar iställer för Lundin. Det hade varit... ja.. fint :P Fast asch vad jag inte tycker om Caroline of uggla. Ikväll har hon en vit OCH en röd stövel.. allvarligt???

Åååååh... JA *ler lyckligt* Har fått tre nya klänningar den här veckan ;) En tubklänning som Ida beställt, men inte kunde ha och sen två stycken färgglada vackra saker.

Raggarcrusing i Nybro imorgon, sen på kvällen verkar det bli latinofest i Kalmar. Fast åker dit själv i så fall. Rigoberto har varit på mig varenda gång vi varit där senaste veckorna och jag har ju än så länge inte varit på någon av festerna han anordnat så känns som om det är på tiden =)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback