Eviga sjukhusvistelser

Ibland undrar jag om de någonsin kommer ta slut. Känns som om det är min lott i livet att hänga på sjukhus. Igår kväll så började min näsa blöda. När det forsat i en timme så ringde mamma sjukvårdsrådgivningen och fick order om att jag skulle in till sjukhuset på direkten. Dennis var gullig och skjutsade in mig. Säkerligen ingen trevlig upplevelse för honom där jag satt med blod i hela ansiktet. Såg ut som om jag glafsat i mig rått kött som något annat vilddjur haha..

Läkaren lyckades inte få stopp på blodflödet förrän efter 3 timmar och 45 minuter. Det gjorde grymt ont med den där konstiga grejen jag sen hade i näsan hela natten. Värkte överallt kändes det som. Efter blodförlusten var jag helt slut, hade nålar och slangar i båda armarna och fick smärt- och blodstillande tabletter. Fast på grund av smärtan gick det inte att sova så låg vaken hela natten. Läkaren lättade trycket lite i näsan på morgonen och efter att jag tjatat hela dagen lyckades jag få lov att åka hem. Så Andreas hämtade och skjutsade hem mig. Tack gode Gud för att man ha sådana underbara vänner som ställer upp när man ska in där och flänga. Dock måste jag in imorgon igen och ta bort den här slangen ur näsan. Läckert som tusan va?? *blink*

De vet inte hundra vad det hela beror på förrän slangen är borta imorgon och en ordentlig undersökning kan göras, men troligtvis är det blodkärl innanför den inre näsväggen som spruckit. Biverkning från medicinerna.. weah!"


Här är från i morse då jag ändå ser hyffsat pigg ut.
Gigantisk näsa & lite smått svullna ögon efter att ha gråtit som ett barn halva natten,
man får lätt lite ångestattacker av sådant här vett ni =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj :/ Hoppas det inte kommer visa något allvarligt!

2009-08-10 @ 21:15:14
Postat av: Anonym

Jadu vet inte vad jag ska skriva...bättre på visa för dej å säga det me ord än å skriva ner det....men jag tro du kan behöva en dos av Henke så e du på föterna igen...saknar dej tjejen å lycka till med allt...höra dej så fort som möjligt så vi kan bubbla lite...kram

2009-08-10 @ 21:44:35
Postat av: Frida

Gumman.. :/ Livet är inte rättvist, inte mot dig



Älskar dig så otroligt mycket puss

2009-08-10 @ 22:24:30
Postat av: Theres

Usch lilla gumman, hoppas att du mår bättre nu, Krya på dig. Kram kram kram

Postat av: Helena

Nemen gumman...! Stackare, det där lät inge kul, hoppas verkligen att du mår bättre snart... Kram Kram!!!

2009-08-13 @ 23:22:51
URL: http://minafinaunderbara.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback