Fridas syn på mitt kärleksliv

Kikade in på Fridas blogg nyss och detta är tydligen min kära lillasysters uppfattning om mig *skrattar*

"Men någon dag... Jag tröstar mig med att jag för en gångs skull inte är familjens enda singel. Hanna är också ute på jakt efter den rätte. Vilket hon har varit länge! Om någon säger att jag är kräsen så har denna person inte träffat min syster. Jag har fått uppfattningen av att hennes förhållanden är ungefär på samma vis som mitt förhållande till Vodka! Börjar bra, tar en med storm, glad och lycklig, sen inser man att det blev för mycket för fort och då gör man sig av med att. Okej jag har haft bättre funderingar, men någonting säger mig att det i alla fall stämmer till 70 %."

Haha.. vad jag älskar min syster!! *puss*


Kommentarer
Postat av: Per Olsson

Så jäkla bra skrivet!

2009-08-09 @ 19:04:17
Postat av: Erik

Haha.. din syster känner dig kanske bättre än du själv gör ;)

2009-08-24 @ 23:48:17

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback