Gratis vaxning ingår

Nu börjar min träningsvärk komma smygande. Fått för mig att jag ska förbättra min kondition lite och just i denna stund ångrar jag innerligt denna briljanta idé. Hjälpte kanske inte att jag och Jenny var ute och gick 1,5 mil idag *ler* Kroppen är helt sket slut!! Sen på det haft en hårig karl på spa-behandling ikväll med. Måste säga att en massa hår försvårar behandlingarna. Visserligen har jag vid det här laget lärt mig att inte fastna med fingrarna och att peela kroppen med ett bra resultat, men gaah.. lika frustrerande varje gång. Kanske skulle börja med "Gratis vaxning ingår" ;)

Imorgon ska jag tvätta bilen och försöka göra någonting åt de där förbaskade rostfläckarna jag fått på bakluckan. Ska även boka in ett möte med banken. Nu börjar det hända saker vett ni =)

Johan & jag fajtas lite ;)
Fick det här kortet av Ida förut när Johan & jag fajtas lite ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback