True Blood

Lilla jag är så otroligt frälst i denna underbara serie. Skrivit om den på min andra blogg flera gånger, men måste bara lovorda den lite här med. Första säsongen var helt okej, men den andra blir bättre och bättre för varje avsnitt. Alexander Skarsgård har en av de större rollerna i andra säsongen och han är såå grym. Tyckte inte om honom för fem öre tidigare, men efter att ha sett honom i rollen som vampyr har jag ångrat mig rejält. Det är så spännande med vampyrer och fantasy blandat in i nutid på sättet som det är gjort i den här serien.

Haha.. vill ni läsa lite mer om vad serien handlar om samt recension eller se trailer kan ni ta en kik på andra 
bloggen. Självklart rekommenderar jag er starkt att titta på serien. För er som inte är lika nördiga som jag och kikar så fort den sänds i USA kommer den nu börja sändas på SVT och har premiär på onsdag den 26 aug kl 22.00.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Självfallet! haha =) hoppas det är bra!

Postat av: TucciT - Svar på kommentar

jao ibland så önskar man det.. men iland känns de så FEL att låta en vän bara gå sådär.. usch svårt e de.. Kram

2009-08-25 @ 08:42:45
Postat av: Leia

Ja, kanske man borde se den, när går det egentligen?

2009-08-25 @ 11:20:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Ja verkligen helt underbar! Den blir så djävla spännande nu haha :D

2009-08-25 @ 11:40:02
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback