Malmoe

Nu är det lite mycket tristess i vardagen, shit vad jag gör allt för att sysselsätta mig. Längtar tills jag får ett ordentligt arbete att gå till. Förstår inte människor som klarar av att gå så här och inte göra någonting, och jag har ändå jobbat en hel del sen jag slutade arbeta på skolan i maj.

Så vad gör man inte för att roa sig =) Åkte i fredags med Ida och Johan ner till Malmö. Började kvällen med att lyssna på Calaisa på stortorget. Sen stack jag hem till Camilla, en kompis till Stina och förfestade med dessa härliga , vackra tjejerna från Osby. Vi blev glada i gasen och drog ut på stan, skrattade, dansade och hängde med roliga människor.


Sara, Camilla & me


Jag och min supervackra vän framåt småtimmarna


Lördagen ägnade Ida och jag åt fönstershoppande (söndagen blev det riktig shopping) hehe.. Hittade några snygga tröjor och nya underkläder. Sedan fick jag äntligen se Mika och fasiken vad bra han var. Han spelade några av sina nya låtar och jag gillade dem så ser fram emot det nya albumet. Efter en stund på en mysig uteservering bland fruktansvärt många andra människor lyssnade vi även på Miss Li. Hon gav en bra konsert så vi hade roligt som tusan.


Ida jämför sin solbränna med den "sexige" tysken som dansade framför oss

Väl hemma i Nybro igen har jag haft några lugna dagar. Lite spännande saker har hänt haha.. men inget vi talar högt om. Har börjat tycka allt bättre om att hålla saker för mig själv numera. Kan svära högt åt den här stan och dess vida skvaller.

Snart dags för Hawaiifest också mina kära vänner.. welcome =)

Per kom direkt från Bilfirman haha..    Jag & Ida fular oss    Har jag dålig humor eller vad haha.. men det där var hysteriskt roligt    Mm.. ja ja


Kommentarer
Postat av: jonas

fin tysk ni hittade där ! wokad älg är ju så gott :-) gillar bilden du la ut på facebook på dina tjej kompisar ! tre blondiner som ser jätte allvarliga ut och så sitter du där och ler ! garvade när jag såg den bilden

2009-08-24 @ 09:06:28
Postat av: Bjanca

Ler alltid automatiskt på kort. Hur många har du sett där jag är allvarlig haha.. Kan garantera att blondes doesn´t have more fun ;)

Postat av: stina

Hej Snäckan! Vilken fin blogg du har. Saknar dig. När ses vi igen?

2009-09-02 @ 01:07:59
URL: http://www.stayna.blogspot.com

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback