Våga satsa?

Tankar och funderingar snurrar runt i mitt huvud i en herrans fart. Mestadels handlar det om att ta beslutet nu om jag ska våga satsa på eget företag eller inte. Har gjort min pärm nästan klar nu med budget- och affärsplaner, idéer, tankar och kalkyler hit och dit. Letat fram mina gamla ekonomiböcker och nästan lärt mig administrationsprogramet. Det är jätteroligt och jag tror på min affärsidé. Det som framför allt får mig att tvivla är tanken på att gör jag detta är jag fast i Nybro minst ett årtionde framåt. Fast samtidigt om man gör någonting man verkligen tycker är roligt och som man brinner för kan det kanske vara värt det. Om jag får till det så som jag vill ha det kommer jag ha hur skoj som helst på jobbet och det är väl lite hoppet. Att man ska hitta ett arbete som gör en glad att gå till.

Har läst en massa drömtydningar senaste dagarna. Det har varit lite spännande. Jag drömmer otroligt mycket och ville ta reda på om drömmarna kan ha någon mening. Det mesta handlade faktiskt om att jag skulle använda min kreativitet, våga lite på mitt eget omdömme och se framåt. Plus att människor tycker om när jag anordnar fester *skrattar*


Kommentarer
Postat av: Tina

I vad ska du öppna ? e det någe roligt kommer jag spendera varje peng där när man flyttar ner

Postat av: din underbara syster

Jag tycker minsan att du ska satsa på detta! Underbart att ha alla mina systrar i en stan ju. Dock bor ju inte jag här längre men det hör ju inte till ler

2009-08-07 @ 10:24:07
URL: http://akeja.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vet inte vad det är men har min aning ;) Du är stark och klarar allt du tar dig för! Ta hand om dig gumman!

2009-08-11 @ 12:14:25

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback