Vincent Price

Just idag tycker hon inte alls om att vara singel, eller gör hon någonsin det? Jo *ler bistert* det finns många dagar hon stormtrivs med det. Fast just idag hade det varit skönt med någon som tyckte lite granna om henne, eller rejält jättemycket om henne. Någon som fanns där och gav henne mängder med värmande kramar och kyssar.

Sen är hon inte den bästa på att muntra upp sig själv utan tittar på misserabla lågbudgetskräckfilmer av Vincent Price. Fast hon såg någonting bra med, en film som hette
Vincent som Tim Burton har gjort och den älskade hon. Fem minuter lång tragik...

Så ringer farmor för att kolla hur lilla barnbarnet mår. Barnbarnet försöker framställa sitt tillstånd så bra som möjligt (trots sina massor av tycka-synd-om-sig-själv-tankar). Sen frågar farmor om hon inte träffat någon trevlig pojk på länge som hon kan berätta lite om. Barnbarnet tyckte mest det kändes som (här får du ett slag i magen till). Nej hon har ingenting tillräckligt skojigt att berätta på den fronten. Farmodern suckar lite och säger sen tyst; "Ja men Hanna lilla stressa inte, jag var 30 innan jag träffade din farfar". Tack, nu blev Hanna genast mycket gladare!!!

Vem har lånat min Breaking dawn? Jag behöver vampyrromantik så jag får känna mig lite kär igen!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster F

Söta syster då. Vet du att du gör mitt liv besvärligt? På grund av dig vill jag inte tycka synd om mig själv, men vet du, ibland syndar jag och gör det iaf. Si sådär 4 gånger i veckan,, minst. Jag tycker du borde sluta leta pojkar åt dig själv och istället försöka hitta någon åt din väldigt ensamma depriperade lillasyster. Du minns väl tonårstiden? väldigt besvärligt, då ska man inte vara ensam. Dessutom bor jag med vår väldigt humoristiska far.. Finns ju inga ord att beskriva detta. Men som sagt, leta efter en trevlig grabb till mig. gärna 20 plus,snygg, körkort och bil, mogen, normal lång (vill inte ha massa pygméungar du vet)



Älskar dig / syster F


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback