Då var julen förbi

Då var julen över, men vi har haft hur mysigt som helst hela julen. Fast oj vad mycket kalasandet det har blvit i år och vi har då ätit upp oss ordentligt. Fått en massa fina julklappar som jag blivit glad över.

Juldagen spenderades i Emmaboda. Åkte till Philip först och fick äntligen se hans hus. Umgicks där lite med honom, Johan och Fredrik. Snart dök det upp en massa folk och vi hade väldans trevligt. Framåt kvällen fick vi skjuts bort till Peter. Där blev det dans och karaoke. Efter förfestandet blev det Amigo. Var lagom mycket folk faktiskt. Så man slapp trängas så där hemskt som förra året. Sveriges cultband spelade, det var lite roligt hehe.. En mycket lyckad kväll blev det. Ångrade inte en sekund att det blev Emmaboda istället för Kalmar. Tack alla underbaringar!

Sov hos Klevtun i Lindås. Ida och jag låg och slogs om täcket hela natten. Så jag vaknade och steg upp rätt tidigt. Åkte hem och gjorde mig i ordning inför nästan kalas haha..

Nu kommer strax min lilla Sofi så vi ska leka lite *längtar*

Kommentarer
Postat av: sv: Sandra

näe vilket svin!

Postat av: TucciT - Svar på kommentar

jaså hade dom skrynklat o försdtört dina julkort också? :(

2009-12-29 @ 21:04:11

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback