Mat & prat

Precis varit på lunch med företagsgruppen, något som kallas Mat och prat. Kändes nästan som om man var en "viktig" person när man satt i ett särskilt rum med de fint uppdukade borden. Tror dock jag kommit på en plan för att få folk till min salong sen tihi.. Så gäller att börja fiffilura i tid så klart. Tror det kan vara bra i vilket fall att känna de här människorna. Kontakter gör så mycket. Min typ av människor där.. nja knappast! Fler av dem kändes lite fina i kanten och fisförnäma, men men..

Sen bestämde jag mig för att pumpa upp min träningsboll så tog med den bort till Ola på Cykelmekano. De bara skrattade åt mig och ännu dummare kände jag mig när jag traskade med en enorm boll hem sen. Fast största problemet kom när jag låst upp dörren till trapphuset och bollen inte gick in. Kan upplysa om att lunchtid utanför mitt är det MYCKET folk, och där står jag och försöker pressa in något som ser ut som ett gigantisk snöklot genom en dörrport. Smart tjej hon den där!!!!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback