Någon vill mig ont..

Nu är jag helt övertygad om det. Så här mycket otur kan man omöjligtvis ha utan att det är någon som jävlas med en. Slår vad om att det är någon som sitter och fiffilurar och tänker "Hm hur ska vi kunna fördärva Hannas dagar ännu mer?" Har inte slått mig idag i alla fall. Fast det räckte väl med allting förra söndagen.

Har nästan börjat dra kopplingar till Job. Mannen som satan utsätter för prövningar med Guds tillåtelse. Tog ifrån honom hans ägor, familj och hälsa. Fast jag gillar inte att jag ens tänkte tanken. Att det ska hända min familj någonting vore det mest fruktansvärda. Älskar dem så otroligt mycket.

Tror att jag måste börja tänka annorlunda. Tro på att det finns en mening med alla prövningar man utsätts för. Jag hade medvind och mådde bättre än någon gång tidigare i mitt liv när jag åkte till Teneriffa och de veckorna kommer jag aldrig glömma. De veckorna var på något vis värda allt det jag har fått utstå tidigare. Ens tanken på att få känna så igen gör att jag får kraft att kämpa vidare i sina motgångar.

Kommentarer
Postat av: J

Du e en grym tjej... sista som överger en är hoppet...

Och en sån toppentjej som du kommer få de bästa.



snart nytt år med nya utmaningar du kommer fixa galant..

Don´t give up! lyckan kanske finns runt hörnet.



/J

2009-12-22 @ 00:50:58

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback