Tjejsnack

Veckans tjejsnack är nog bland det viktigaste som händer *skrattar* underlättar liksom hela ens tillvaro. Svårt att tro va ;D Här sitter vi nu Jessica och jag, äter semlor, tittar på kort, lyssnar på scotts och fnittrar i kör haha.. Förstår inte riktigt hur vi kan ha så mycket att prata om efter bara ett par dagar. Imorgon kommer Hanna hit så ska vi få höra resten =)

Min darling anser mig vara en fruktansvärd schlagernörd *ler* Tycker mest det är roligt när ALLA mina vänner messar mig så fort det är något de vill veta om festivalen haha.. Nu är det bara tre veckor kvar till finalen i Globen. Fasiken vad roligt det ska bli och efteråt ska vi på schlagerbar är tanken. Måste bara sända en liten bön för att BWO vinner andra chansen och tar sig till finalen. Hade gärna sett dem live igen, för typ sjätte gången visst.. men ack denna vackra människa *suckar djupt*

Vi har förresten kommit på hur man skulle göra sveriges befolkning mycket vackrare. Eller rättare sagt att Martin är en bidragande faktor till detta. Han måste bara hitta sig en otroligt vacker fru och skaffa många många barn. Det är såna som han som absolut bör skaffa ett dussin ungar, inte Tomas Dileva.

And btw "Alla som inte dansar är våldtäktsmän" är utnämnd till kvällens låt :D

Nu ska vi krypa ner i sängen i våra snygga pyjamaser, mysa (tänt en massa ljus) och prata ännu mer pojkar.

*Nattpussar*


Kommentarer
Postat av: andré

ja! dessa djupa samtal mellan er tjejer tar aldrig slut, och tur är väll det, världen skulle stå stilla om ni inte hade era samtal!!

ang. schlagern så tycker jag nog att hela festivalen börjar bli ett skämt, då inga av mina favoriter kommer vidare... se bara uggla, oh det säger allt...

2009-02-24 @ 16:25:40

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback