Faan.. bitterhet eller vad?

Total kaosmorgon är det. Har såååå mycket jag vill ha ut ut huvudet. Först.. tack grabbar för en kanonkväll idag. Så förbaskat roligt att få festa lite med er :-P

Sen.. allvarligt, Harrys är en jäkla köttmarknad. Det är nästan äckligt, eller jo det är äckligt. Var tvungen att duscha länge, länge nu när jag kom hem. Hade en sån där obehaglig känsla av fingrar överallt. Varför kan inte bara män hålla sina händer i styr och för sig själva. Var inte alls på humör för kladd över hela mig.. urk!!

Det absolut värsta som finns är att såra människor, det gör ont i hela mig. Hoppas verkligen att du förstår hur ledsen jag är över att det blev så här och att du kan förlåta mig. Vet att jag kan vara klantig och att jag är en riktig idiot och skitstövel ibland, men vill att du ska veta att jag aldrig någonsin menat att göra dig ledsen eller att såra dig. Du är en sådan underbar människa och jag hoppas att du förstår vad jag berättade för dig idag och att du kommer vilja finnas kvar i mitt liv *kramar om*

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad har du lyckats med min lilla lysmask? Pss puss


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback