Gladare än på länge, länge ;)

Kom hem från jobbet, la mig på sängen, stirrade upp i taket och log stort för mig själv. Just idag känns livet nästan snudd till perfekt. Det är bara en liten del till jag vill knyta ihop, sen så kanske *ler finurligt* Hela den senaste veckan har det hänt saker som gjort mig otroligt glad. Det är som om någon där uppe helt plötsligt bestämt sig för att jag ska få lite medvind igen och det är jag sjukt tacksam för.

Nu längtar jag bara till lördag eftermiddag så att jag nästan håller på att bli tokig. Är inget tålmodig någonstans =) Tänk att man kan känna så här inombords haha.. Hade totalt glömt hur det var ;)

*Puss puss puss*



Kommentarer
Postat av: emelie

Jag är så lycklig för din skull gumman! du är så värd det här:)PUSS

Postat av: Jessica

Blir så glad att läsa att du är glad :D Men måste säga att vi hörs av alladeles för sällan nu för tiden!! Kram

2009-01-24 @ 20:10:52
Postat av: Sara

Åh vad härligt att du är så glad gumman :) hoppas allt är bra annars. Puss&kramis

2009-01-27 @ 21:36:46
URL: http://hallehn.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback