Gott Nytt År!!

Vill önska er alla ett Gott Nytt År och jag hoppas innerligt att det ska bli ett ännu bättre år än vad 2008 varit.

Det nya året firade vi in med en supermysig och rolig kväll hos Calle och Hanna. Vi hade knytkalas och det fanns en herrans massa mat. Så svälta behövde vi då verkligen inte göra. Supergott var det, alla hade gjort sådana smarriga grejer. Sedan roade vi oss med att spela twister och sjunga singstar. Så efter allt det skrålandet har min röst gett med sig. Kan knappt prata idag och gör jag det låter det som en riktig grötig rockstjärnestämma med vissa ord i falsett.

Spelade även lite Tekken inatt med Olof, och kan ni tänka er att jag vann trots att jag inte spelat sen gymnasiet. Då blev det i och för sig ganska mycket sånt eftersom jag hängde nere på AF, där i stort sett livet gick ut på Tekken.

Och allvarligt, vem sjutton köper cdn till Bonde söker fru?? Det vore då ytterligheten av att vara patetisk =)


Jag och Therese på nyårsafton

Fler kort från nyårsafton finns på fb. Kolla på Calles eller Therese sidor =) Mina egna kort får bo kvar i datorn.

GOTT NYTT ÅR

Kommentarer
Postat av: emelie

SERIÖST?????? finns det en skiva till bonde söker fru???visste att det fanns en årets traktor 2005 dvd haha men ditt tar ändå priset JISSES!!!!puss


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback