Fredagskväll i Nybro

Finns det något så vidrigt som tanken på att ha Carl-Jan som läkare *äcklas*
För övrigt hoppas jag verkligen att Morgan vinner lets dance. Han förtjänar det mer än någon av de andra. Helt fenomenal dansare är han =)

Haft myskväll hemma i lägenheten ikväll med mina alldeles underbara vänner. Druckit lite vin, tittat på lets dance, lyssnat på musik, diskuterat porr ur kvinnliga perspektiv och skrattat en herrans massa. Nu sitter jag och Jessica här i pyjamas och planerar vårt ett-års jubileum *ler* många roliga idéer har vi. I och med att vi började spåna kom vi även på att det snart är dags för något litet äventyr igen. Kikade också på hus på nätet ikväll. Lite beroende på att syrran och Klevis snart ska skaffa och även jobbarkompisar och grannar till oss. Då hittade vi några hus som vi kände igen från en promenad vi tog i höstas *skrattar* Den kvällen vi lyckades gå vilse i Nybro och tvingades promenera runt i flera timmar. Det är nog enbart vi två som kan lyckas med en sådan grej. Gå vilse i den pyttelilla stad vi båda växt upp och bott hela nästan hela våra liv.

Jessica ska överge mig på söndag *suck* hon ska med min lilla Niclas till Norge på skidresa. Tjyvans fähund!!! *räcker ut tungan* Dum dum dum.. hade jag bara gillat snö skulle ni fått med mig att göra.

    

Imorgon blir det dansträning hela eftermiddagen. Vi blir ett litet gäng. Henrik kommer till mig strax efter lunch och så kommer Lina, Olof, Dennis och Jessica med. Ska vara nere på skolan och träna där, är så bra med den stora lokalen. Simon hade ordnat högtalare och jag ska ta med dator och musik. Ska bli jätteroligt, hoppas jag i alla fall. Spännande att se om min nya bekantskap har dansrytmen i blodet eller ej *ler stort* Han såg det som en ordentlig utmaning haha..

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback