Haft bästa veckan på länge

Då är man sansad, hemma och till freds med livet igen. Har haft en väldigt bra vecka, bortsett från min snörvliga näsa. Var på multidejting i torsdags. Ibland hinner man med att träffa väldans många människor på en och samma dag. Var bland annat på stan och fikade. Njöt en stund av solen och badade fötterna i Långviken. Gick barfota i gräset och stod helt plötsligt och stirrade på en enorm snok. Jag fullkomligt hatar ormar. Kändes som om varenda pinne förvandlades till orm efter det. Kommer inte gå barfota på ett tag nu kan jag lova. Blev dock inget Larz Kristerz, men men, fick ju dansa till Casanovas i måndags så ska inte klaga. De är trots allt betydligt hetare att titta på.

Fredagsmorgonen packades picknick och sen åkte Andreas och jag till Borgholm för att tälta, sola och bada. Var väldigt skönt att komma hemifrån och för en gångs skull hördes inte en massa barnskrik när man skulle ligga och sola utan det var så himla lugnt och behagligt. Kanske inte för honom eftersom jag har tendens att prata lika mycket som vanligt. På kvällen kom ett par grabbar till och vi satt på Harrys och drack en massa gott. Lyssnade på någon som troligtvis måste vara Sveriges sämsta trubadur någonsin. Fast lite salongsberusad som man var gjorde det varken till eller från. Kände mig lite vilsen framåt natten, men hittade André en stund och vet jag även hade några intressanta telefonsamtal med speciellt utvalda personer.

Lördagen var jag däven som tusan. Låg på en filt och stirrade upp i himlen länge länge medans de andra började dricka öl igen.. KNAS!! När jag väl piggnade till hyffsat var det dags att åka till Kalmar på Viktors 30-års fest. Var väldigt roligt att träffa gamla vänner igen, och även nya bekantskaper. Fått en massa tips om vampyrfilmer, serier och böcker jag ska ta itu med ;) Mina planer för kvällen blev inte som planerat. Har dåligt samvete som inte kunde komma till John, men det ska gottgöras.. i promise!

Härliga med den här veckan är att jag var kväll träffat helt olika människor, från helt olika vänskapskretsar och haft så sjukt skoj och trevligt varje kväll. Har även hittat en underlig sida hos mig själv, en liten pusselbit som jag liksom personligen känt att jag inte haft kontroll på. Eller kanske varit direkt omedveten om. Mycket spännande! Nu ska det skrivas dagbok tihi..

Tusen tack alla mina underbara, älskade vänner för att ni får mig att skratta och må så bra!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback